Monday, December 22, 2014

Doaku.



setiap pagi saat aku membuka mata..
yang pertama muncul dalam minda ku itu kamu..

setiap kali malam menjelma.
yang ada dalam fikiran aku dan hati aku itu..kamu..

di dalam setiap solat ku..
yang tak pernah aku lupakan itu untuk mendoakan kita.

semoga kamu lah jodoh yang ditentukan untuk aku
semoga kamu lah cinta yang di anugerahkan untuk aku
semoga kamu lah tubuh yang diciptakan untuk menghangatkan aku.
semoga kamu lah tangan yang dikurniakan untuk melindungi aku.
semoga kamu lah kaki yang akan berjalan menghabiskan sisa hidup dengan aku.
semoga kamu lah hati yang menyimpan ruang untuk cuma aku.

dan jika benar kamu lah orang itu,
semoga tuhan menjaga kamu
semoga tuhan melindungi kamu
semoga tuhan mempermudahkan jalan kamu
semoga tuhan membuka pintu rezki kamu
semoga tuhan dekat dengan kamu

supaya kamu bisa menjadi imam terbaik buat aku kelak :')

#RandomPost


No comments:

Post a Comment