Sunday, March 4, 2012

copy from tunasya.blogspot.com

di curi dari blog: http://tunasya.blogspot.com/

Accessories Vintage


Salam!


Hye ladies! Hari nie aku just nak promote page my nieces. Kat situ ada jual Accessories Vintage yang berharga bawah RM 20 tao! Interesting right? Maklum lah semua accessories tue tengah 'in trend' kan sekarang nie.


Aku dah usha-usha dah accessories tue. Phewwww. Habis lah duit aku duk borong kat diorang je. Hahahaha. So korang better cepat dari aku sebelum aku beli semua. Hahahahahahahhaha.


Nie antara accessories yang aku admire. Hehehe.



Gelang Vintage - RM 15

Rantai Vintage - RM 18

Cincin Vintage - RM 10


Sebenar nyer dah lama dah aku nak beli accessories vintage nie. Selalu aku duk usha dekat Bukit Bintang je. Tapi bila tengok harga je macam hmmmmmm 10 kali dulu kena pikir. Hehehe. Tapi bila tengok my nieces ada jual benda yang sama with low prices takda pikir-pikir dah. Terus je grab it. Hahaha.


Ok lah. Kalau korang berminat untuk tambah koleksi accessories korang or ada nak bagi hadiah ke. Boleh lah klik Facebook Page nie ya : Syarasha Shop. Sekian terima kasih. :)

p/s: kepada aunty tercinta. terima kasih promotekan business niece kamu ni. appreciate it so much <3

No comments:

Post a Comment